• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
12

ویژگی های جدید درباره آیفون ۱۵ فاش شد

  • کد خبر : 43862
  • 08 نوامبر 2022 - 10:39
ویژگی های جدید درباره آیفون ۱۵ فاش شد

ویژگی های جدید درباره آیفون ۱۵ فاش شد و آیفون ۱۵ احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود مگر این که اپل از نام ۱۴S یا نام دیگری مانند این استفاده کند اما شایعات نشان می دهد که چنین اقدامی بعید است و نسل بعدی محصول پرچمدار اپل به احتمال قوی از نام آیفون ۱۵ استفاده خواهد کرد.

ویژگی های جدید درباره آیفون ۱۵ فاش شد

اپل سرانجام فاش کرد که سری آیفون ۱۵ به جای پورت لایتنینگ سنتی با پورت USB Type-C عرضه می شود. این افشای نامشخص در طول یک رویداد زنده که در آن گرگ جوسویاک، معاون بازاریابی جهانی اپل، در آن شرکت داشت، انجام شد. و این یک گام بزرگ برای غول فناوری آمریکایی است که از پورت لایتنینگ، یک فناوری انحصاری در ۱۰ سال گذشته استفاده کرده است. این شرکت محصولاتی را با USB Type-C معرفی کرده است اما محبوب ترین محصول آن یعنی آیفون همچنان از پورت لایتنینگ استفاده می کند. این تایید پس از حکم اتحادیه اروپا در مورد یک پورت شارژ استاندارد در همه دستگاه ها صورت می گیرد.

 اپل اعلام کرد که این شرکت باید به سمت پذیرش پورت USB Type-C برای آیفون های آینده خود حرکت کند. اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۲۴ برای اجرای قانون جدید خود مهلت داده است. با این حال، اپل سال آینده آیفون ۱۵ را با درگاه USB Type-C معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنان در حال آزمایش اجرای پورت Type-C بر روی گوشی های خود است.

این مطلب نیز برایتان  مفید است. توییتر با انتشار آپدیت جدید پولی شد

مشخصات آیفون ۱۵

همچنین اپل رم را در مدل‌های Pro افزایش خواهد داد. مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ۸ گیگابایت رم خواهند داشت که در آیفون‌های پرو امسال ۶ گیگابایت افزایش یافته است. این دستگاه برای مطابقت با عملکرد چیپست A16 Bionic به ارتقا نیاز دارد. اپل همچنین در حال کار بر روی یک مودم ۵G داخلی است اما در سری آیفون ۱۵ از آن استفاده نخواهد شد. این ویژگی ممکن است برای مدل‌های بعدی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند استفاده شود. سری آیفون ۱۵ همچنان از مودم کوالکام استفاده می‌کند.

آیفون ۱۵ با دوربین‌های پریسکوپی عرضه می‌شوند که قابلیتهای زوم تله فوتو را بهبود می‌بخشند.همچنین شایع شده است که آیفون ۱۵ اولترا ممکن است بدنه تیتانیومی داشته باشد که سبک‌تر و محکم‌تر از بدنه فولاد ضد زنگ است که در مدل‌های پرو استفاده شده است.

اپل به عرضه چهار دستگاه در خط تولید خود ادامه خواهد داد. اپل همچنین به استراتژی دو پردازنده برای متمایز ساختن مدل های Pro از نسخه های غیر پرو پایبند است. مدل‌های غیرپرو آیفون به احتمال زیاد دارای تراشه A16 Bionic هستند و مدل‌های Pro جدید ممکن است A17 Bionic ارتقا یافته را دریافت کنند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.