• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

حادثه برای اتوبوس زائران اربعین مشهد – شلمچه

  • کد خبر : 55549
  • 17 آگوست 2024 - 9:25

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از حادثه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی در مسیر مشهد به شلمچه خبر داد.

اتوبوس زائران اربعین

حادثه برای اتوبوس زائران اربعین مشهد به شملچه

به نقل از پایگاه خبری دخالت پژمان قراییان اشاره کرد که اتوبوس مسافران اربعین حسینی از مشهد به شلمچه، حاوی ۴۵ زائر، در فاصله پنج کیلومتری پس از ده‌نمک در شهرستان گرمسار، دچار حادثه شد و به تپه کنار جاده برخورد کرد.

او ادامه داد:برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه، پنج دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان تأکید کرد که رانندگان باید با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

عامل انحراف اتوبوس مذکور

سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه سمنان، نیز در مورد این حادثه گفت:عامل انحراف اتوبوس مذکور، خروج از جاده بوده و این موضوع ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده شناسایی شد. وی افزود:خوشبختانه در این حادثه هیچ‌یک از مسافران جان خود را از دست ندادند و همه مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

محور اصلی تهران – مشهد به طول حدود یکهزار کیلومتر است که بیش از ۶۰۰ کیلومتر آن از استان سمنان می‌گذرد. از جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان، ۴۸۰ هزار نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند که شامل ۶ شهرستان است؛ همچنین ۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارند.

شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، آرادان و گرمسار زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.