• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
11

گوشی پوکو M2 پرو معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با دوربین ۴ گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

  • کد خبر : 21703
  • 08 جولای 2020 - 10:09

گوشی پوکو M2 پرو با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتیِ مجهز به فناوری شارژ سریع ۳۳ وات و ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین چهارگانه رسما معرفی شد. گوشی جدید شیائومی ۱۸۵ دلار قیمت دارد و ضدآب است.

گوشی پوکو M2 پرو

پوکو زیربرند شیائومی از جدیدترین گوشی خود با نام پوکو M2 پرو رونمایی کرد؛ این میان‌رده‌ی اقتصادی در واقع مدل تغییر یافته‌ی ردمی نوت ۹ شیائومی به شمار می‌آید. محصولات پوکو معمولا ارزش خرید بالایی دارند و گوشی Xiaomi Poco M2 Pro نیز مانند دیگر محصولات این زیربرند به همراه سخت افزاری مناسب و با برچسب قیمتی ارزان‌تر از رقبا عرضه می‌شود.دارای

بهره‌ مندی گوشی پوکو M2 پرو از باتری غول پیکر

 مشخصات فنی گوشی‌پوکو M2 پرو به وضوح نشان دهنده‌ی میان‌رده بودن آن هست و این گوشی هوشمند مجهز به مشخصات فنی آنچنان قدرتمندی نیست؛ اما برای افرادی که عمر باتری گوشی برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد، این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که با توجه به قرارگیری چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G در این گوشی، به نظر می‌رسد گوشی‌پوکو ام ۲ پرو در بحث شارژدهی حرف‌ زیادی برای گفتن دارد.

علاوه بر این، از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و درون جعبه‌ی آن شارژر سریع قرار داده شده است؛ به لطف این شارژر ظرف مدت ۳۰ دقیقه شارژ گوشی از صفر به ۵۰ درصد می‌رسد.

گوشی پوکو M2 پرو

طراحی و نمایشگر گوشی‌پوکو M2 پرو

گوشی پوکو M2 Pro از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس ( ۱۰۸۰P) بهره می‌برد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هم درون حفره‌‌ای در بالای نمایشگر به چشم می‌خورد.

پنل پشتی گوشی‌پوکو M2 پرو از ۴ دوربین میزبانی می‌کند که دوربین اصلی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین چهارم برای عمق سنجی دارای حسگر ۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

حسگر اثر انگشت این گوشی درون دکمه‌ی پاور تعبیه شده است و محل قرارگیری دکمه‌ی پاور هم روی فریم دستگاه می‌باشد. گوشی‌شیائومی پوکو M2 پرو در سه رنگ سبز (Green and Greener) و مشکی (Two Shades of Black) و آبی (Out Of The Blue) وارد بازار می‌شود.

گوشی پوکو M2 پرو در نسخه‌هایی با حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ مگابایت عرضه می‌شود که به لطف پشتیبانی از کارت میکرو SD می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد.  گوشی‌پوکو ام ۲ پرو ضد آب است اما به منظور کاهش هزینه‌ها و در نهایت کاهش قیمت این دستگاه و بهره مندی از برچسب قیمتی ارزان قیمت، فاقد گواهی‌نامه‌ رسمی IP می‌باشد.

و اما اصل مطلب؛ قیمت گوشی‌پوکو M2 پرو!

این گوشی در ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۰ یعنی ۲۴ تیر ۱۳۹۹ با در نظر گرفتن قیمت ۱۸۵ دلار برای نسخه‌ی دارای رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۰۰ دلاری برای نسخه‌ی دارای رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی  وارد بازار هند می‌شود.

گوشی پوکو M2 پرو
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.