• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
15

موبایل های جدید نوکیا به زودی عرضه می شوند

  • کد خبر : 30648
  • 27 ژانویه 2021 - 15:34
موبایل های جدید نوکیا

HMD Global، شرکت تولید کننده ی موبایل های نوکیا اعلام کرده است که در نیمه ی اول سال جاری یعنی سال ۲۰۲۱ میلادی گوشی های بسیاری از این برند نام آشنا عرضه می شود. به احتمال قوی موبایل های جدید نوکیا ساختار دیجیتالی خود را با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس کاربر قرار خواهند داد. در ادامه به بررسی حواشی مرتبط با این خبر می پردازیم.

گوشی‌ های ۲۰۲۱ نوکیا

به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ سالی برای عرضه و تولید انواع و اقسام گوشی های نوکیا است. کمپانی سازنده قصد دارد با تنوع بالا، رضایت سلیقه های مختلف را به دست آورد. براساس گفته ‌های وب‌ سایت معتبر NOKIAPOWERUSER، شرکت HMD Global، مدل‌ هایی میان نوکیا ۱٫۴ تا نوکیا ۷٫۳ و نوکیا ۷٫۴ را به بازار جهانی گوشی های موبایل عرضه می نماید. به عنوان اولین گوشی از سری موبایل های جدید نوکیا شاهد نوکیا ۱٫۴ در فوریه خواهیم بود.

فناوری ۵G در موبایل های جدید نوکیا

طبق شایعات منتشر شده در فضای مجازی وجه اشتراک اکثر موبایل های جدید نوکیا، فناوری ۵G است. این فناوری ساخت، یک امتیاز بی نظیر برای گوشی های میان رده به شمار می رود. گویا برند نوکیا با استفاده از فناوری ۵G خواهان افزایش تعداد کاربران و متقاضیان گوشی های ۲۰۲۱ و در نتیجه بازگشت به شهرت قبلی خود می باشد. باید دید این سیاست طراحی تا چه حد کارساز خواهد شد.

تغییر نام یا تغییر زمان رونمایی گوشی های ۲۰۲۱ نوکیا

چندی قبل کمپانی HMD Global اسم رمزی به نام Quicksilver معرفی کرد که انتظار داریم یکی از دو مدل ۵G نوکیا ۶٫۳ یا ۶٫۴ باشد. به طور کلی گفته شده است که موبایل های جدید نوکیا در سه ماه اول ۲۰۲۱ یا سه ماه دوم آن رونمایی خواهند شد. طبق شایعه ای اواخر مارس یا ماه فوریه آخرین گوشی نسل به روز شده ی نوکیا یعنی موبایل های ۷٫۳ و ۷٫۴ به بازار راه می یابند. اما هر گونه تغییری در نام، خصوصیات ساختاری و یا تاریخ رونمایی گوشی های ۲۰۲۱ نوکیا ممکن است. به هر حال پیش بینی می شود معرفی حداقل چهار گوشی هوشمند نوکیا با پشتیبانی از فناوری ۵G در سال ۲۰۲۱ صحت داشته باشد. اگر از طرفداران همیشگی موبایل های نوکیا هستید، بهتر است برای خرید گوشی جدید‌ کمی صبور باشید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.