• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
26

برنامه ریزی روزانه را به موبایل خود بسپارید

  • کد خبر : 32273
  • 06 مارس 2021 - 16:54
بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

امروز می خواهیم چند مورد از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی را به شما معرفی کنیم تا برای مدیریت کارهای روزمره و زمان هم از گوشی کمک بگیرید.

اگر نگاهی به زندگی افراد موفق بیندازید، تاثیر شگفت انگیز برنامه ریزی را در موفقیت های آنها مشاهده می کنید. بسیاری از این افراد تحول و موفقیت را مدیون یادگیری اصول برنامه ریزی هستند. امروزه شاید زمان زیادی برای این که برنامه ریزی روزانه و هفتگی خود را در سررسید و دفترچه بنویسیم نداشته باشیم. توسعه دهندگان برنامه های موبایل به فکر این مسئله بوده اند و نرم افزارهایی را برای مدیریت زمان و امور روزانه طراحی کرده اند. در ادامه برخی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی را معرفی می کنیم که هم برای اندروید و هم برای ios مناسب هستند.

Any Do

یکی از اپ های کاربردی موبایل برای برنامه ریزی روزمره، Any Do است. این اپ به شما کمک می کند که یک لیست از کارهای مورد نظرتان درست کنید و از تقویم برای زمان بندی استفاده کنید. با استفاده از یادآوری کننده هم می توانید زمان های مشخص را تعیین کرده و فراموش نکنید. این برنامه طراحی بسیار زیبایی دارد که باعث می شود با علاقه و اشتیاق، برنامه ریزی های مورد نظرتان را انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

Todoist

Todoist هم یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی  است که به شما امکان ایجاد لیست برای کارهای مختلف را می دهد. کافی است در فضای لوکس آن برنامه های خود را وارد کرده و ساعت و تاریخ برایش تنظیم کنید. ویژگی مهم این برنامه رایگان بودن آن است و کاربران گوشی های آیفون و اندروید می توانند به راحتی آن را دانلود و نصب نمایند.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

Trello

یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی که امکان برنامه ریزی کلی و جمعی را نیز فراهم می کند، ترلو است. به دلیل برخورداری از رابط کاربری راحت و ساده و نیز امکانات و قابلیت های متنوع، ترلو برای برنامه ریزی های سازمانی و اداری هم یک گزینه بسیار خوب به شمار می رود. با استفاده از trello می توانید پیوست ها و نظرات را مستقیما به افزونه های برنامه اضافه کرده و یک پروژه چند نفره را از دور مدیریت کنید.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

Evernote

اگر می خواهید علاوه بر برنامه ریزی روزانه، یادداشت برداری هم بکنید، Evernote جزو بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزیی برای شما خواهد بود. این برنامه در Android ، macOS ، Microsoft Windows و iOS پشتیبانی می شود و محدودیتی از این نظر ندارد. توجه کنید که سرویس های مختلف این اپ تنها تا یک ماه رایگان هستند و پس از آن باید برای دسترسی به امکانات مختلف، هزینه پرداخت کنید.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

 Ticktick

آخرین مورد در فهرست بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی، تیک تیک است. این برنامه بر پایه مدیریت وظیفه طراحی شده است و می توانید آن را به شکل رایگان، دانلود و نصب کنید. البته در صورت تمایل به ارتقا برنامه به نسخه ticktick pro، باید یک سری پرداخت های درون برنامه ای داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی

Microsoft to do

در فهرست بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی، برنامه ای به نام Microsoft to do قرار دارد که جزو محبوب ترین اپ های مدیریت شخصی است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای فعالیت های روزانه، هفتگی و حتی سالیانه خود برنامه ریزی کنید. Microsoft to do شما را قادر می سازد تا از آدرس های ساده موارد خاص مانند کتاب هایی که می خواهید بخوانید و موارد دیگر نیز یادداشت برداری کنید. رایگان بودن این نرم افزار را نیز به لیست ویژگی های مثبتش اضافه کنید.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32273

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.