• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

CAS قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام را تایید می‌کند

  • کد خبر : 4352
  • 29 جولای 2019 - 6:13

عدم‌برگزاری سوپرجام در فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران و رای فدراسیون فوتبال درخصوص قهرمانی پرسپولیس در این جام باعث شد استقلالی‌ها برای اعتراض به رای فدراسیون فوتبال به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند. درحال حاضر حدود ۱۰ ماه از باز شدن این پرونده در دادگاه عالی ورزش سپری می‌شود، اما هنوز خبری از رای نیست.

این درحالی است که طی دو روز گذشته برخی منابع به نقل از مسئولان استقلال فاش کردند که رای CAS اعلام شده و به نفع این باشگاه خواهد بود و این بدان معناست که قهرمانی از پرسپولیس گرفته شده و دیدار سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران برای معرفی قهرمان این جام بالاخره برگزار خواهد شد. از سوی دیگر دو روز پیش اعلام شد که در آخرین نامه‌ای که برای فدراسیون فوتبال ارسال شده، دادگاه عالی ورزش مطابق با ماده R59 مهلت خود را برای ابلاغ رای درخصوص پرونده استیناف‌خواهی باشگاه استقلال تا ۸ آگوست (۱۷ مرداد) تمدید کرده و اخباری مبنی‌بر اینکه رای به سود کدام باشگاه منتشر شده، صحت ندارد.

این نامه هفته گذشته به فدراسیون ابلاغ شد و دادگاه عالی ورزش برای تصمیم‌گیری و اعلام رای، به خودش مهلت داده است. درواقع شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال دفاعیاتش را انجام داده و منتظر صدور رای به سر می‌برد.

قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام

رای به نفع فدراسیون است؟

 یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال درباره اینکه شنیده می‌شود، رای دادگاه عالی ورزش به سود استقلال اعلام شده است، به «فرهیختگان» گفت: «خیر این‌طور نیست. ما دفاعیات خود را انجام داده و منتظر صدور رای هستیم، ضمن اینکه به نظر می‌رسد این رای به سود فدراسیون باشد، چراکه استقلال در آن زمان در اردوی ترکیه به سر می‌برد و با وجود اینکه زمان برگزاری سوپرجام از قبل مشخص شده بود، این تیم اصلا برای برگزاری این دیدار در ایران حضور نداشت. دیگر چه مستنداتی از این بالاتر که استقلال در ایران نبود. بنابراین بعید می‌دانم رایی غیر از آنچه ما اعلام کرده‌ایم توسط دادگاه عالی ورزش اعلام شود.»

اعلام-رأی-سوپر-جام-از-سوی-CAS-باز-هم-به-تعویق-افتاد

اعلام رأی سوپر جام از سوی CAS باز هم به تعویق افتاد

در حالی که هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر رأی نهایی دادگاه عالی ورزش (CAS)  درباره دیدار سوپر جام فوتبال ایران در فصل گذشته هستند، این دادگاه باز هم صدور رأی را به تعویق انداخت. قرار بود ابتدا حکم دادگاه عالی ورزش تیرماه اعلام شود که این موضوع به اوایل مرداد موکول شد اما باز هم تاریخ جدیدی برای اعلام حکم، تعیین شده است.

مهدی ذاکر مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت: دادگاه عالی ورزش مطابق با ماده  R59 مهلت خود را برای ابلاغ رأی در خصوص پرونده استیناف خواهی باشگاه استقلال تا ۸ آگوست (۱۷ مرداد) تمدید کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4352

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.