• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

هشدار به فروشندگان وی پی ان و پروکسی ها

  • کد خبر : 8646
  • 24 نوامبر 2019 - 13:12

هشدار به فروشندگان وی پی ان توسط سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور

 جواد جاویدنیا صبح امروز در نخستین یادمان شهید مدافع حرم مجید قربانخانی ضمن اشاره به راه‌اندازی جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان داشت: از مدت‌ها قبل مردم کشورمان زیر بمباران تبلیغات رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن هستند و اسباب شرمندگی است که برخی از مسئولان کشورمان در فضای مجازی اظهاراتی دارند که به صلاح کشور و نظام نیست.

جاوید‌نیا افزود: دشمن از طریق فضای مجازی در حال جذب و آموزش نیروهاست و در اغتشاشات اخیر نیز توانسته بود با جذب و به کارگیری اراذل واوباش امنیت مردم و کشور را نشانه بگیرد و در این زمینه شاهد ریخته شدن خون‌های به ناحق جوانان و شهدای امنیت بودیم.

جاویدنیا تاکید کرد: موضوع اتصال و یا قطع اینترنت بین‌الملل نیست چرا که اگر ابزار نفوذ دشمن در این فضا گرفته شده بود و منویات مقام معظم رهبری جدی گرفته می‌شد و شبکه ملی اطلاعات در برابر نفوذ و عملیات فریب دشمن تقویت و نیروسازی ایجاد و خدمات پایه‌ای کشور مورد نیاز در پیام‌رسان‌های داخلی برطرف می‌شد، امروز دیگر شاهد اغتشاشات در داخل نبودیم.

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر گفت: در حال حاضر خط مقدم جنگ دفاع مقدس در فضای مجازی است و دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی به خود گرفته است.

هشدار به فروشندگان وی پی ان

هشدار  به فروشندگان وی پی ان ، فروش پروکسی یا پوسته تلگرامی اقدام علیه امنیت ملی محسوب می شود

جاویدنیا ضمن‌ اشاره به علت قطعی اینترنت گفت: اگر از قبل فضای مجازی ساماندهی شده بود نیاز به محدودیت اینترنت بین‌الملل نبود و اگر شبکه ملی اطلاعات برقرار شده بود با قطع اینترنت بین‌الملل این همه مشکل برای بخش خصوصی و مردم ایجاد نشده بود. با هشدار به فروشندگان وی پی ان توسط  سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، فروش پوسته‌های تلگرامی ، پراکسی‌ها  و وی پی ان  ممنوع است و مدیران‌ هاست‌های داخلی که با این عوامل همکاری کنند  به عنوان اقدام علیه امنیت ملی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.