• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6

زنده شدن مرده هنگام خرید قبر؛ دختر جوان نمی خواست بمیرد

  • کد خبر : 55441
  • 07 آگوست 2024 - 10:08

زنده شدن دختر مرگ مغزی شده که همگان فکر میکردند مرده و در سوگ او نشسته بودند و بستگان به دنبال خرید قبر برای تدفینش بودند به ناگهان از مرگ برخواست و زنده شد.

زنده شدن دختر مرگ مغزی شده

زنده شدن دختر مرگ مغزی شده قبل از دفن

به نقل از پایگاه خبری دخالت دختر جوان که بدلیل خودکشی دچار مرگ مغزی شده بود، پیش از تدارک مراسم خاکسپاری به زندگی بازگشت؛ ماجرای عجیبی که جزئیاتش را در این بخش می خوانید یکی از معجزات شگفت انگیزی است که در یکی از بیمارستان های اروپا رخ داد.

اِما پرایس بعد از مشکلات عنوان نشده در محل کارش اقدام به خودکشی کرده بود و این خودکشی او را راهی بخش مراقبت های ویژه کرده و در نهایت مرگ مغزی اش تایید شد. پزشکان که بازگشت او ره زندگی را غیرممکن میدانستند از خانواده‌اش خواستند تا برای برگزاری مراسم تشییع جنازه‌ آماده شوند.

این خبر را از دست ندهید : ماجرای خودکشی آنجلینا جولی

بعد سپری شدن مراحل پزشکی قانونی

بعد از چندین روز، این دختر که با دستگاه تنفس مصنوعی زنده مانده بود از دستگاهها جدا شد و برای سپری شدن مراحل پزشکی قانونی روی تخت مخصوص قرار گرفت ولی ظاهرا خواست خداوند این بود که او به زندگی بازگردد.

در کمال ناباوری و درست زمانی که خانواده اش در حال تدارکات مهیا کردن قبر و.. برای او بودند ناگهان پرایس از کما بیدار شد و در عرض ۳۰ دقیقه توانست به راحتی و مثل سابق نفس بکشد و تکان هایی به بدنش داده و به زندگی بازگردد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55441

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.