• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A40

  • کد خبر : 1996
  • 02 می 2019 - 6:35

گوشی گلکسی A80 تنها موبایل تازه معرفی شده‌ی کمپانی کره‌‌ای سامسونگ نیست. به‌دنبال بازنگری سامسونگ در هندست‌های سری گلکسی A، ماه گذشته  بی‌سروصدا و در کشور هلند این تولیدکننده کره‌ای از اسمارت‌فون میان‌رده جدیدی با نام گلکسی A40 رسما رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی ای ۴۰ (Galaxy A40) هم که پیش‌تر موضوع افشاگری‌های بسیاری قرار گرفته بود،در ادامه با ما  همراه باشید تا با مشخصات گلکسی A40 بیشتر آشنا شویم.

سامسونگ گلکسی A40

طراحی و نمایشگر گوشی گلکسی A40

گوشی گلکسی A40 باریک‌ترین و کوچک‌ترین هندست از سری جدید گلکسی A سامسونگ به‌شمار می‌رود .ابعاد گوشی ۱۴۴٫۳ در ۶۹٫۱ در ۷٫۹ میلی‌متر است.  که همین ویژگی باعث شده کاربران بتوانند بدون خستگی و ساعتها با یک دست از هندست خود استفاده نمایند.

گلکسی A40 از طراحی ظاهری نسبتا زیبایی برخوردار بوده همانند دیگر مدل‌های جدید سری A، گلکسی ای ۴۰ سامسونگ هم بدنه‌ای از جنس پلاستیک براق دارد. این هندست در ۳ مدل رنگی شامل آبی، صورتی و سفید روانه بازار می‌شود.

در پشت دستگاه شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت هستیم و دکمه پاور همراه با کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا نیز در سمت راست بدنه گوشی به چشم می‌خورند. جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و یک اسپیکر منفرد سایر مشخصات گلکسی A40 را تشکیل می‌دهند.

این اسمارت‌فون از یک پنل نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن +FullHD استفاده می‌کند و یک ناچ بسیار کوچک دایره‌ای در بالای نمایشگر آن قرار دارد و این دلیلی است که سامسونگ این نمایشگر را Infinity-U می‌نامد.

 احتمالا سامسونگ با توجه به ظرفیت محدود باتری و برای افزایش مدت شارژدهی گوشی محدودیت‌هایی را در زمینه سطح روشنایی نمایشگر اعمال نموده است. ناچ کوچک تعبیه شده در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند.

 

 

دوربین، باتری و مشخصات گوشی گلکسی A40

گوشی  گلکسی A40  گلکسی دارای دوربین پشتی دوگانه است.  در این گوشی یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته که دقیقاً مشخصاتی مشابه گوشی رده بالاتر Galaxy A50 دارد.بعلاوه دوربین جلویی منفرد با رزولوشن ۲۵ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.0 جهت ثبت عکس‌های سلفی به‌کار گرفته خواهد شد.

باتری دستگاه نیز ظرفیت متوسط ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته و سامسونگ این گوشی را با آخرین نسخه سیستم عامل موبایل اندروید ۹٫۰ و رابط کاربری One UI عرضه خواهد کرد.

گوشی گلکسی A40 به‌همراه تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. کاربران به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی دستگاه را تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء دهند.

Galaxy A40

زمان عرضه و قیمت‌گذاری گوشی گلکسی A40

در حال حاضر کمپانی سامسونگ اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه سامسونگ گوشی گلکسی A40 هنوز اعلام نکرده است؛ اما طبق اخبار رسیده احتمالا این هندست در روز ۱۵ مه و با قیمت‌گذاری پایه ۱۹۵۰۰ روپیه در هندوستان عرضه خواهد شد. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و مرجانی قابل خریداری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.